کد خبر: ۳۰۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) منطقه خراسان رضوی در سال گذشته، نسبت به سال پیش از آن رشد هشت درصدی داشت.

افزایش مصرف سی ان جی در خراسان رضوی

به گزارش خبر خودرو، مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) منطقه خراسان رضوی در سال گذشته، نسبت به سال پیش از آن رشد هشت درصدی داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در سال گذشته ٥١٠ میلیون متر مکعب سی ان جی از طریق ١٢٥ باب جایگاه عرضه این سوخت پاک در خراسان رضوی توزیع و مصرف شده است.

محمد مهدی قرائی اظهار کرد: با مصرف این مقدار سی ان جی در منطقه خراسان رضوی، در مصرف ٥١٠ میلیون لیتر بنزین، صرفه جویی شده است.

وی فروش گازطبیعی فشرده این منطقه را در فروردین ماه امسال، ٣٨ میلیون و ٥٠٠ هزار متر مکعب اعلام کرد.

قرایی همچنین از راه اندازی سه باب جایگاه سی ان جی در آینده نزدیک خبرداد و گفت: با آغاز فعالیت این جایگاهها، شمار نازلهای این سوخت پاک در منطقه خراسان رضوی به ٧١١ عدد افزایش می یابد و ظرفیت عرضه آن نیز به ١٤٥ هزار و ٥٠٠ نرمال متر مکعب در ساعت می رسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به این که با راه اندازی جایگاههای یاد شده این منطقه، امکان سوختگیری ١١ هزار خودرو در هر ساعت فراهم می شود، بیان کرد: هم اکنون هشت باب جایگاه سی ان جی در دست احداث است که ساخت و تکمیل شش باب از آنها  را بخش خصوصی انجام می دهد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"