کد خبر: ۳۰۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: مرسدس بنز آماده می شود تا همچون بنتلی، رولزرویس، مازراتی و لندروور، با تولید خودرویی تحت برند میباخ، یک شاسی بلند فوق لوکس را به بازار معرفی کند.

احتمال تولید شاسی بلند فوق لوکس میباخ

گروه بین الملل: مرسدس بنز آماده می شود تا همچون بنتلی، رولز رویس، مازراتی و لندروور، با تولید خودرویی تحت برند میباخ، یک شاسی بلند فوق لوکس را به بازار معرفی کند.

به گزارش خبرخودرو ، در شرایطی که بازارهای دنیا به سمت فروش هر چه بیشتر خودروهای شاسی بلند پیش می روند نوبت آن رسیده که شاسی بلندهای  فوق لوکس بیش از پیش جای خود را میان مشتریان ثروتمند باز کنند.

در حال حاضر هر شرکت خودروساز لوکسی به ازای هر شش مدل معمولیش دست کم یک محصول شاسی بلند دارد. پس با  این حساب می توان به راحتی انتظار معرفی چنین محصولاتی را از برندی نظیر میباخ داشت.

دیترزچه، مدیر دایملر و مرسدس بنز، در حاشیه نمایشگاه ژنو تولید یک شاسی بلند تحت برند مرسدس – میباخ را ایده خوبی توصیف کرده بود. از سویی اولا کالینوس، مدیر فروش و بازاریابی مرسدس، اذعان داشته بود که محصولات فعلی میباخ و پولمن می تواند با عرضه یک شاسی بلند فوق لوکس بر پایه خودروی GLS کامل شوند.

در واقع مرسدس که این روزها با عرضه انواع خودروهای شاسی بلند هر خلاء کوچکی را در بازار پر کرده با معرفی یک نمونه فوق لوکس حتی اگر نتواند موفق باشد چیزی را از دست نداده و همچنان مشتریان خود را دارد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"