کد خبر: ۳۰۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: شاید برخی عقیده داشته باشند که طراحی خودروها روز به روز تصنعی تر و غیر کاربردی تر می شود اما بایستی گفت هنوز خودروسازانی هستند که علی رغم سهم اندک در بازار اقدام به تولید خودورهای با کیفیت می کنند.

معرفی خودرویی عجیب از فیات

گروه بین الملل: شاید برخی عقیده داشته باشند که طراحی خودروها روز به روز تصنعی تر و غیر کاربردی تر می شود اما بایستی گفت هنوز خودروسازانی هستند که علی رغم سهم اندک در بازار اقدام به تولید خودورهای با کیفیت می کنند.

به گزارش خبر خودرو، در میان استودیوهای طراحی خودرو اقدام به طرح ریزی محصولاتی می شود که شاید کاربرد چندانی در جامعه امروز نداشته باشند ولی به هر حال درآمد خود را از طریق عرضه همین طرح ها به گاها حتی خودروسازان بزرگ تامین می کنند.

 یکی از این استودیوهای طراحی Castagno Milano نام دارد که اقدام به طراحی یک خودرو عجیب و غریب تابستانی بر پایه 500 برای شرکت فیات کرده است.

فیات که این روزها نسخه های متفاوتی از این خودرو با نام های 500C، 500L و 500X را روانه بازار کرده این بار تصمیم به عرضه خودرویی تحت نام 600C Ischi گرفته که کار طراحیش بر عهده شرکت میلانی فوق الذکر می باشد.

این محصول بدون در 2+2 که بیشتر شبیه خودروهای تفریحی ساحلی است دارای یک سامانه تعلیق کاهش ارتفاع یافته، روکش چرم صندلی ها، تزئینات چوبی و یک موتور 0.9 لیتری توربو به توان 77kw و گشتاور 145Nm است. البته هنوز علت تولید بازار هدف و قیمت این محصول عجیب اعلام نشده است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"