کد خبر: ۳۰۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: اینفینیتی برند لوکس نیسان، خودروی جدید Q70L Bespoke Edition را در نمایشگاه اتومبیل شانگهای 2015 رونمایی کرد.

معرفی نسخه جدید اینفینتی Q70

گروه بین الملل: اینفینیتی برند لوکس نیسان، خودروی جدید Q70L Bespoke Edition را در نمایشگاه اتومبیل شانگهای 2015 رونمایی کرد.

به گزارش خبر خودرو، این خودرو یک نسخه LW13 بوده و فاصله محورهای آن 150 میلی متر بیشتر شده است که این به معنای افزایش فضای داخلی اتاق می باشد.

در داخل اتاق این محصول جدید از چهار صندلی مجزای با روکش چرم استفاده شده و برخی امکانات داخلی که گفته می شود برای ایجاد تمایز میان نمونه های مفهومی و در نظر گرفته شده در آن نصب گردیده. البته ظاهرا Q70L Bespoke تفاوت چندانی با نسخه پایه اش ندارد.

رولند کرویگر، مدیر اینفینتی موتور، گفت: نمایش امروز در نمایشگاه شانگهای جایگاه زبان طراحی قدرتمند و هنرمندانه اینفینتی را تثبیت می کند.

طیف رو به افزایش محصولات ما با الهام از زبان طراحی پیشروی شرکت حرکت می کند و حضور اینفینتی در بازار جهانی خودروهای لوکس را توسعه می دهد.

بایستی گفت اینفینیتی نیز همانند بسیاری از خودروسازان دیگر حاضر در نمایشگاه شانگهای علاقه چندانی به ارائه جزئیات عملکردی درباره محصول جدیدش را ندارد و به نظر می رسد که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خودروی فوق می بایستی تا رونماییش دز یک نمایشگاه دیگر و یا آغاز فروش آن منتظر بمانیم.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"