کد خبر: ۳۰۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
فارس:«علیرضا خمسه» درباره ایفای نقش «آقاخان» در مجموعه «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم که این شب‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود، گفت: این نقش با آثار قبلی که ایفا کرده‌ام، متفاوت است و برای اولین بار نقش یک ضد قهرمان را بازی کردم که پا به پای قهرمان درام را پیش می‌برد و باعث اوج و فرود درام می‌شود.

وی ادامه داد: مردم بیشتر من را به عنوان یک کمدین می‌شناسند، اما باید گفت تعریف اصلی کمدین در تئاتر کسی است که از پس ایفای نقش‌های کمدی و تراژدی توأمان برمی آید. حضور من در این نقش نیز این نکته را یادآوری می‌کند که یک بازیگر هم‌زمان باید هم بخنداند و هم بگریاند و از ایفای هیچ نقشی هراس نداشته باشد.

خمسه تصریح کرد: «آقاخان» منفی‌ترین نقشی است که تا به حال ایفا کرده‌ام، البته حتی این نقش هم منفی صد در صد نیست و وجوه مثبت هم دارد که از جمله آنها می‌توان به عشق به خانه، همسر و فرزند نام برد. اما مشکل اینجاست که او خود را قانون‌گذار می‌بیند و به قانون توجهی ندارد و کار خودش را پیش می‌برد.

این بازیگر پیشکسوت در ادامه گفت‌وگوی خود اظهارداشت: ایجاد باور در مخاطب از سوی بازیگر مهم‌ترین نکته‌ای است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد و این ایجاد باور در نقش آقاخان به کمک نویسنده و کارگردان و نظارت این دو اتفاق افتاد. من پیش از این تجربه همکاری با آقای مقدم را داشتم اما اولین تجربه همکاری با سعید نعمت‌الله را به دست آوردم. این نقش هم بیش از هرکس مدیون حضور و نظارت‌های آقای نعمت‌الله بود که لحظه به لحظه در کنار ما بود و به درآمدن نقش‌ها کمک می‌کرد.

بازیگر نقش بابا پنجعلی در مجموعه سریال پایتخت، درباره حضورش در سری چهارم این سریال که قرار است ماه رمضان از شبکه یک پخش شود، گفت: در سری چهارم این سریال هم حضور دارم و باید بگویم که در این سری بابا پنجعلی به دنبال ازدواج مجدد است.

وی در پاسخ به این سوال که این اتفاق در طول سریال برای بابا پنجعلی می‌افتد یا خیر؟ گفت: در این سری فیل بابا پنجعلی یاد هندوستان می‌کند و قصد ازدواج دوباره دارد، اینکه در این راه چه اتفاقاتی برای او می‌افتد را باید در طول پخش سریال ببینید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"