کد خبر: ۳۰۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
فارس: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد دوره‌های فراگیر سال 94 دانشگاه پیام‌نور برای 152 کدرشته امتحانی و گرایش تحصیلی در 5 گروه علوم انسانی با 88 کدرشته امتحانی و گرایش تحصیلی، علوم پایه با 34 کدرشته امحتمانی و گرایش تحصیلی، فنی و هندسی با 17 کدرشته امتحانی و گرایش تحصیلی، کشاورزی و منابع طبیعی با 10 کدرشته امتحانی و گرایش تحصیلی و گروه آموزشی هنر با سه کد رشته امتحانی و گرایش تحیلی انجام شد.

کارت شرکت در این آزمون به همراه برگ راهنمای آزمون امروز سه شنبه اول اردیبهشت ماه سال 94 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان تا سوم اردیبهشت ماه مهلت دارند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای حضور در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با ورود اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد) یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

 برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

بر اساس این گزارش، با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 12و 15 (شامل نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مؤسسه فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی «مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته»، و کدرشته‌ محل‌های انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا چهارم اردیبهشت‌ماه منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

برای برگزاری این آزمون دانشگاه‌های آزاد، فردوسی، امیرکبیر، شیراز و برخی موسسات در 101 شهر و 11 حوزه فرعی به دانشگاه پیام نور کمک می‌کنند.

 38 هزار و 668 زن و 41 هزار و 801 مرد برای شرکت در این آزمون داوطلب شده‌اند.

در این دوره 15 رشته‌ جدید مانند رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی اضافه شده است.

شایان ذکر است، آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور به دو شیوه الکترونیک و پژوهش در روز جمعه 4 اردیبهشت‌ماه امسال در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"