کد خبر: ۳۰۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: دومین خودرو در طیف مدل های سری اسپرت مک لارن در چین رونمایی شد.

دومین خودروی سری اسپرت مک لارن رونمایی شد

گروه بین الملل: دومین خودرو در طیف مدل های سری اسپرت مک لارن در چین رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز بریتانیایی در نمایشگاه خودروی شانگهای 2015 از 540C رونمایی کرد که به مک لارن 570S رونمایی شده در نمایشگاه خودروی نیویورک 2015 می پیوندد.

این خودرو به عنوان دومین مدل مک لارن سری اسپرت شبیه به 570S به نظر می رسد و از اوایل سال آینده در سراسر دنیا موجود خواهد بود. مک لارن 540C مانند دیگر مدل های خط تولید این خودروساز دارای موتور 3.8 لیتری تواین توربو V8 است اما این مدل پایه قدرت 533 اسب بخار و گشتارو 398 فوت پوند دارد. این موتور به گیربکس هفت سرعته SSG متصل بوده و شتاب صفر تا صد خودرو را به 3.5 ثانیه می رساند. 540C مانند 570S از شاسی های فیبر کربنی MonoCell II این خودروساز بهره می برد که به وزن 1310 کیلوگرمی آن کمک کرده است.

مک لارن به منظور متمایز ساختن این خودرو از 570S، تغییرات اندکی بر ایرودینامیک و طراجی رینگ های آن اعمال کرده است. زیر سپر جلوی این خودر لبه های ایرودینامیک منحصر به فرد تعبیه شده اند در حالی که در قسمت پشت آن دیفیوزری بین لوله اگزوز دوگانه قرار دارد که از زیر سپر عقب بیرون زده اند. رینگ های 19 و 20 اینچی این خودرو با روکش نقره ای موجود بوده و به تایرهای Pirelli P Zero متصل می شوند.

مک لارن در داخل این خودرو بر فضا و ارگونومی تمرکز کرده است. صندلی ها، داشبورد و قسمت زیرین درهای این خودرو به صورت استاندارد دارای روکش چرم هستند در حالی که کنسول وسط متحرک آن دارای نمایشگر لمسی 7 اینچی IRIS است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"