کد خبر: ۳۰۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از احداث دو باب جایگاه عرضه سی ان جی در این منطقه خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب در جایگاههای سی ان جی و دسترسی آسان افراد به این سوخت پاک، این جایگاهها تا پایان خردادماه امسال بهبهره برداری خواهندرسید.

کاهش مدت زمان سوختگیری در  مجاری عرضه سی ان جی

به گزارش خبرخودرو، توزیع و مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) منطقه میاندوآب در سال ٩٣، به بیش از ١٤١ میلیون متر مکعب رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب اظهار کرد: این مقدار سی ان جی از طریق ٤٣ باب جایگاه عرضه توزیع و مصرف شده است.

به گفته احمد مجرد با مصرف این مقدار سی ان جی در سال گذشته، درمصرف انزدیک به ١٤١ میلیون لیتر بنزین نیز صرفه جویی شده که این مقدار نسبت به سال پیش از آن، ٦,٣ درصد افزایش یافته است.

مجرد میانگین مصرف روزانه این سوخت پاک را در منطقه میاندوآب ٣٨٠ هزار متر مکعب اعلام و عنوان کرد: هم اکنون در جنوب استان آذربایجان غربی ١٨ باب جایگاه تک منظوره سی ان جی و ٢٥ باب جایگاه دو منظوره به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از احداث دو باب جایگاه عرضه سی ان جی در این منطقه خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب در جایگاههای سی ان جی و دسترسی آسان افراد به این سوخت پاک، این جایگاهها تا پایان خردادماه امسال بهبهره برداری خواهندرسید.

وی پیشرفت فیزیکی ساخت جایگاههای مزبور را ٨٥ درصد اعلام کرد.

مجرد یادآور شد: پیش بینی می شود که با راه اندازی این جایگاهها، مدت زمان سوختگیری در  مجاری عرضه سی ان جی منطقه میاندوآب به کمتر از  پنج دقیقه کاهش یابد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"