کد خبر: ۳۰۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: واکسهال، واحد بریتانیایی اوپل، فهرست قیمت گذاری کورسا VXR مدل 2015 در این کشور را منتشر کرد و از آغاز فروش آن از ماه آینده خبر داد.

اعلام قیمت و جزئیات کورسا VXR

گروه بین الملل: واکسهال ، واحد بریتانیایی اوپل ، فهرست قیمت گذاری کورسا VXR مدل 2015 در این کشور را منتشر کرد و از آغاز فروش آن از ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبر خودرو، بهای پایه واکسهال کورسا 2015 در بریتانیا 17995 پوند اعلام شد. این خودرو دارای ظاهر جلویی هجومی، تزئینات آلومینیومی، ورودی های هوای بزرگتر، باله های کناری بزرگتر، اسپویلر عقب، سامانه اگزوز دوقلوی Remus، دیفیوزر جدید قرار گرفته در سپر عقب و چراغ های زنون جلو است.

این هاچ بک کوچک با پرداخت مبلغ 150 پوند به بسته VXR Carbon Pack شامل جلو پنجره باز طراحی شده و قاب فیبرکربنی آیینه های کناری مجهز می شود.

این طراحی اسپرت در قسمت داخلی نیز ادامه پیدا می کند و می توان پدال های آلیاژی، فرمان جدید و صندلی های ریکاور را در این خودرو مشاهد کرد. همچنین امکانات داخلی خودرو نیز بازنگری شده و در اتاق VXR از سامانه تهویه هوا، کروز کنترل، شیشه جلویی مجهز به گرم کن و سامانه سرگرمی اطلاعاتی استفاده شده است.

همچنین مشتریان می توانند با پرداخت 2400 پوند بسته VXR performance را شامل سامانه دیفرانسیل جدید و ترمزهای برمبو سفارش دهند. اما مهم ترین قسمت کورسا VXR موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر آن می باشد که قابلیت تولید 205HP توان و 280Nm گشتاور را دارد و در کنار یک جعبه دنده 6 سرعته دستی قرار گرفته است.

شتاب صفر تا صد محصول فوق 6.5 ثانیه و بیشینه سرعتش 230 km/h اعلام شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"