کد خبر: ۳۰۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، مدير بازرسي شبكه و امداد سازمان خدمات پس از فروش سايپا گفت: انجام طرح‌هاي نظارت و بازرسي بر عملكرد شبكه و امدادگران در طول تعطيلات نوروزي، موجب بهتر شدن كيفيت خدمات مي‌شود.

انجام بازرسي و نظارت بر فعاليت شبكه و امداد، كيفيت خدمات را بهتر مي ‌كند

به گزارش خبرخودرو ، مدير بازرسي شبكه و امداد سازمان خدمات پس از فروش سايپا گفت: انجام طرح‌هاي نظارت و بازرسي بر عملكرد شبكه و امدادگران در طول تعطيلات نوروزي، موجب بهتر شدن كيفيت خدمات مي‌شود.

جواد نورمحمدي در گفت‌وگويي با بيان اين مطلب افزود: در طول اجراي طرح امداد نوروزي، به منظور اطمينان از اجراي صحيح و كامل الزامات و وظايف محوله به شبكه و امدادگران، تيم‌هاي بازرسي و نظارت در قالب 6 تيم دو نفره  در دو شيفت كاري ، اقدام به نظارت بر روند خدمات و  امداد رساني به مشتريان گروه سايپا در نمايندگي‌هاي كشيك و ايستگاهها ، پايگاههاي ثابت و سيار امداد خودرو و همچنين نظارت بر عملكرد انجمن‌هاي صنفي و دفاتر منطقه‌اي نمودند

وي افزود: در مجموع 46 درصد نمايندگي‌هاي كشيك، 74 درصد پايگاههاي امداد جاده‌اي و 85 درصد انجمن‌هاي صنفي مورد بازرسي محسوس و نامحسوس قرار گرفتند كه اين آمار نتيجه پيمايش بالغ بر 24 هزار كيلومتر از جاده‌هاي سراسر كشور و پوشش 29 استان و 169 شهر و شهرستان مي‌باشد.

مدير بازرسي شبكه و امداد ادامه داد: تعامل مستمر با انجمن‌هاي صنفي استان‌ها، تماس و هماهنگي با مديران و پرسنل عمليات شركت امداد خودرو، تعامل و همكاري با همكاران مستقر در دفاتر منطقه‌اي، كنترل نامحسوس عملكرد انجمن‌هاي صنفي، كنترل نامحسوس عملكرد امداد از طريق تماس تلفني با مركز امداد در خصوص خودروهاي در راه مانده تحت پوشش سايپا، بازديد از دفاتر منطقه‌اي و پيگيري درخواست‌هاي اعلام شده از طريق تماس با معاونين و مديران ستادي از جمله مهمترين اقدامات انجام شده مي‌باشد.

نورمحمدي افزود: در نتيجه بازرسي هاي صورت گرفته ، عارضه‌ها و مشكلاتي كه روند امداد رساني به مشتريان محترم را با اختلال مواجه مي‌كند مشخص گرديد.

وي گفت:‌ با توجه به استمرار طرح امداد نوروزي، تعطيلات تابستاني و ... و لزوم پيگيري موضوعات و مسائل، تحليل اطلاعات آماري، تقويت و هم افزايي اطلاعات و رشد و توسعه عمليات ناوگان امدادي،  اعمال نظارت و بازرسيهاي دوره اي و غير مترقبه  ميتواند تآثير فراواني در هر چه بهتر  برگزار شدن طرح هاي آتي داشته باشد.

نورمحمدي در انتها  از همكاري كاركنان دفاتر منطقه‌اي و ستاد طرح انجمنهاي صنفي نمايندگي ها در اجراي هرچه بهتر كار نظارت و بازرسي تشكر و قدرداني كرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"