کد خبر: ۳۰۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، مصرف بنزین با استاندارد یورو ٤ کلانشهر تبریز در سال ٩٣ به ١٩٠ میلیون لیتر رسید.

مصرف ١٩٠ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ در کلانشهر تبریز

به گزارش خبر خودرو، مصرف بنزین با استاندارد یورو ٤ کلانشهر تبریز در سال ٩٣ به ١٩٠ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تبریز اظهار کرد: مصرف بنزین با استاندارد یور ٤ تبریز پارسال به ١٩٠ میلیون لیتر و مصرف گازوئیل کم گوگرد نیز برای ناوگان حمل و نقل عمومی در این کلانشهر به حدود ١١ میلیون لیتر رسید.

محمدرضا متقیان با اشاره به اهمیت و توجه ویژه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به مسائل زیست محیطی گفت: به همین منظور شرکت ملی پخش منطقه تبریز نیز با هدف حفظ سلامت مردم و کاهش آلایندگی در این کلانشهر، اقدام به عرضه بنزین پاک با استاندار یور ٤ و گازوئیل کم گوگرد برای ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح کلانشهر تبریز کرده است.

وی با تاکید بر  اهمیت و تاثیر کیفیت فرآورده های نفتی در کاهش آلایندگی کلانشهرهای کشور بویژه تبریز اظهار کرد: سلامت مردم،صیانت و حفظ محیط زیست با شعار تولید ملی، تامین مطمئن، توزیع هوشمند و خدمت مطلوب، وظیفه و ماموریت اصلی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تبریز است.

متقیان افزود: همسو با اقدامها و برنامه ریزیهای انجام شده برای کاهش آلودگی هوا، از تیرماه ٩٣ طرح توزیع بنزین یورو ٤ در شهر تبریز آغاز شده و نقش موثری نیز در پاکیزگی هوای این کلانشهر ایفا کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تبریز همچنین گفت: در سال ٩٤ نیز همچون پارسال با سعی و تلاش مجموعه منطقه عرضه این نوع بنزین ادامه می یابد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"