کد خبر: ۳۰۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: شرکت خودروسازی فرانسوی- ژاپنی رنو-نیسان آلاینس ،با وجود تحریم های کشورهای غربی علیه روسیه در نظر دارد در بازار خودروی این کشور باقی بماند.

ادامه فعالیت شرکت رنو-نيسان در روسيه

گروه بین الملل: شرکت خودروسازی فرانسوی- ژاپنی رنو-نیسان آلاینس ،با وجود تحریم های کشورهای غربی علیه روسیه در نظر دارد در بازار خودروی این کشور باقی بماند.

به گزارش خبرخودرو ،بخش مطبوعاتی این شرکت که از مشارکت راهبردی دو شرکت خودروسازی رنو و نیسان در سال 1999 تاسیس شد اعلام کرد با وجود تحریم ها و کاهش شدید فروش خودرو در روسیه ، در نظر دارد فعالیت های خود را در روسیه ادامه دهد.

شرکت رنو-نیسان که هم اکنون بخش قابل توجهی از خودروهای تولید شده جهان به آن تعلق دارد، در این گزارش افزود به ظرفیت رو به رشد بازار خودرو روسیه باور دارد و وجود این بازار را برای سوددهی و چشم انداز افزایش فعالیت هایش راهبردی می داند.

شرکت رنو- نیسان که از نظر فروش پس از شرکت‌های خودروسازی جنرال موتورز آمریکا، تویوتا ژاپن و گروه فولکس واگن‌آلمان، چهارمین شرکت بزرگ خودروسازی جهان به حساب می‌آید تصریح کرد با توجه به وضعی که اکنون از نظر اقتصادی در روسیه به وجود آمده است تلاش می کند فعالیت ها و تولید خود را فراخور بازار روسیه تنظیم کند.

این شرکت با سرمایه گذاری رنو-نیسان-آفتوواز با تولید خودروهای مدل لادا، داچیا و رنو، یک سوم بازار خودروی روسیه را در اختیار دارد.

نیسان در سال 2014،خط تولید خود را گسترش داده است و شرکت خودروسازی رنو نیز در نظر دارد با ارائه مدل های تازه ای در سال 2015، فعالیت های خود را در روسیه افزایش دهد.

این خبر در حالی منتشر شد که شرکت خودروسازی جنرال موتورز روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد از بازار خودروی روسیه خارج خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"