کد خبر: ۳۰۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ،معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: بعد از حوادثی که در جاده ها در خصوص اتوبوس های اسکانیا رخ داد موضوع شماره گذاری این اتوبوس ها مجدداً از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی و نیز کارشناسان استاندارد مورد بررسی قرار گرفت .

شماره گذاری مجدد اتوبوس های اسکانیا

به گزارش خبرخودرو ،معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از آغاز شماره گذاری اتوبوس های اسکانیا در آخرین روزهای سال ۹۳ خبر داد

ذوالفقاری گفت : بعد از حوادثی که در جاده ها در خصوص اتوبوس های اسکانیا رخ داد موضوع شماره گذاری این اتوبوس ها مجدداً از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی و نیز کارشناسان استاندارد مورد بررسی قرار گرفت . 

ذوالفقاری افزود، با توجه به اینکه برخی نواقص در تولید این اتوبوس ها تشخیص داده شد مقرر شد این موارد به کارخانه سازنده اعلام شود تا بعد از انجام اصلاحات لازم و رفع اشکالات مراحل شماره گذاری اتوبوس های تولیدی این کارخانه از سرگرفته شود.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور خاطر نشان کرد:جلسات متعددی برگزار و مقرر شد کارشناسان سازمان استاندارد بر طرف شدن نواقص اعلامی را بررسی کنند تا در صورت تأیید رفع نواقص، در مرحله بعد کارشناسان راهنمایی رانندگی هم بازدیدهای لازم را بعمل آورند و کار سرانجام یابد. 

ذوالفقاری  افزود: با این همه به دلیل بوروکراسی موجود در تعامل راهنمایی و رانندگی و استاندارد ، کار شماره گذاری اتوبوس ها تا اواخر اسفند سال گذشته به سرانجام نرسید و این در حالی بود که شهرداری هایی که از مدت ها قبل اقدام به خرید این اتوبوس ها کرده بودند از جمله در استان های فارس و خراسان رضوی با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات نوروز به شدت پیگیر شماره گذاری این اتوبوس ها بودند . 

ذوالفقاری افزود: با سرعت عملی که راهنمایی رانندگی به خرج داد بالاخره در آخرین روزهای سال 93 کار شماره گذاری این اتوبوس ها آغاز و تعدادی از آن تحویل شهرداران استان های مذکور شد که رضایت مسؤولان این استان ها را در پی داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"