کد خبر: ۳۰۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴

 مهر: داوود سبوحی از ابلاغ دستورالعمل اجرایی ماده ۹۱ و ۹۲ قانون خدمات کشوری به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان ها و شرکتهای تابعه خبر داد و گفت: دستورالعمل اجرایی مواد (۹۱) و (۹۲) قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور تحقق بند (۲۴) سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، با توجه به برنامه های دولت در وزارت ارتباطات و شرکت ها و سازمان های تابعه ابلاغ شد.

وی گفت: بهره گیری از ظرفیت های قانونی موجود در جهت مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع با مفاسد اداری، در تمامی مجموعه های تحت پوشش وزارت و سازمان های تابعه بر طبق این دستورالعمل اجرایی ابلاغ شد.


این مقام مسئول ادامه داد: همچنین استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاههای اجرایی در تمامی سطوح از افراد حقیقی و حقوقی به جز دستگاه ذی ربط خود تخلف محسوب می شود.


سبوحی در خصوص ابلاغ دستورالعمل  ماده ۹۲ قانون خدمات کشوری در وزارت ارتباطات نیز افزود: بر اساس این ماده مدیران و سرپرستان مسئول نظارت، کنترل و حفظ روابط سایر کارمندان در انجام وظایف محوله خواهند بود.


وی گفت: ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی از مهم ترین برنامه های  مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات در سال جدید خواهد بود که در این راستا شاخص های ارتقاء سلامت اداری پس از تایید مقام وزارت ابلاغ شده و  طرح های جدید پیشگیرانه از فساد اداری و اقتصادی در این وزارت اجرایی خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"