کد خبر: ۳۰۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو رئیس پلیس راه استان قم گفت : با توجه به آمارهای داده شده از سوی پلیس راه قم در طول 24 ساعت گذشته 19 درصد افزایش تردد خودروها را در محور های منتهی به این استان را شاهد بوده ایم.

اعمال محدودیت های تردد در روزهای 13و 14 فروردین در محورهای منتهی به استان قم

به گزارش خبر خودرو رئیس پلیس راه استان قم گفت :  با توجه به آمارهای داده شده از سوی پلیس راه قم در طول 24 ساعت گذشته 19 درصد افزایش تردد خودروها را در محور های منتهی به این استان را شاهد بوده ایم.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : از ابتدای اجرای طرح نوروزی  از 25 اسفند تا 8 فروردین حدود 16 درصد تردد خودروها نسبت به سال گذشته بیشتر شده است .

وی گفت  : ترافیک در محورهای استان خوزستان ـ قم ، قم ـتهران ، قم ـ جعفریه و قم به سلفجگان  نیمه سنگین ولی روان بوده است .

وی گفت : عمده ترین حوادث در طول اجرای طرح نوروزی بالغ بر 52 درصد بوده که اصلی ترین آنها خواب آلودگی و خستگی ، عدم کنترل وسیله نقلیه و توجه به جلو و سرعت و سبقت های غیر مجاز توسط رانندگان بوده است .

رئیس پلیس راه استان قم خاطر نشان کرد : در ایام نوروز امسال میزان تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش نداشته است .  

سرهنگ جمشیدی راد ضمن رضایت از عملکرد بسیار خوب امداد رسانی در استان قم گفت : خوشبختانه نیروهای اورژانس و امدادگران با به موقع رسیدن به محل های حادثه و همچنین در اختیار داشتن بالگرد سریعا حادثه دیدگان را به نزدیک ترین بیمارستان های محل رسانیده اند . 

وی در پایان در خصوص اعمال محدودیت برای برای روزهای 13و 14 فروردین ماه گفت : تردد وسائط نقلیه سنگین در کلیه محور های که به سمت قم منتهی میشود در روزهای 13 و 14 فروردین ممنوع و تنها محورهای کاشان به قم و گرمسار به قم باز است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"