کد خبر: ۳۰۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ،رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه به علت شروع دور دوم سفرهای نوروزی محورهای هراز ، سوادکوه و کندوان با ترافیک سنگین مواجه است گفت:در حال حاضر تردد انواع کامیونهای سنگین ،اتوبوس ، مینی بوس و وانت بارهای حامل بار حتی کامیونهای موادفاسد شدنی به علت رانش در جاده هراز تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ترافيک سنگين در محورهاي مازندران

به گزارش خبرخودرو ،رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه به علت شروع دور دوم سفرهای نوروزی محورهای هراز ، سوادکوه و کندوان با ترافیک سنگین مواجه است گفت:در حال حاضر تردد انواع کامیونهای سنگین ،اتوبوس ، مینی بوس و وانت بارهای حامل بار حتی کامیونهای موادفاسد شدنی به علت رانش در جاده هراز تا اطلاع بعدی ممنوع است. این خودروها می توانند از محور سوادکوه و کناره ( قزوین – رشت ) رفت و آمد کنند .

سرهنگ محمدنژادبا اشاره به اینکه تردد کامیون و تریلی از 11تا14فروردین در جاده سوادکوه نیز ممنوع است افزود:جاده کندوان نیز درچهارشنبه و پنجشنبه این هفته از بالای مرزن آباد به سمت چالوس یک طرفه می شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف از امشب در ارتفاعات استان به رانندگان توصیه کرد با همراه داشتن تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان تردد کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"