کد خبر: ۳۰۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: مزدا در تایلند نسخه تازه ساخته شده از سدان مزدا 2 بنزینی را در نمایشگاه خودروی بانکوک 2015 معرفی کرد.

نسخه تازه ای از سدان مزدا 2 معرفی شد

گروه بین الملل: مزدا در تایلند نسخه تازه ساخته شده از سدان مزدا 2 بنزینی را در نمایشگاه خودروی بانکوک 2015 معرفی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این نسخه بنزینی که بر اساس هاچ بک مزدا 2 ساخته شده در سه نسخه استاندارد، های و های پلاس در بازار بومی این کشور عرضه می شود.

سدان مزدا 2 در نمایشگاه خودروی بین المللی تایلند سال گذشته رونمایی جهانی شده بود اما در آن زمان تنها مدلی دیزلی بود. این سدان نوین از جدیدترین سبک طراحی KODO این خودروساز و پلتفرمی مشترک با مدل هاچ بک آن بهره می برد. در داخل اتاق این خودرو نیز صندلی ها، داشبورد و تجهیزات مشابه مدل هاچ بک آن تعبیه شده است.

نیروی این سدان از موتور 1.3 لیتری اسکای اکتیو G بنزینی با قدرت 93 اسب بخار و گشتاور 123 نیوتون متر متصل به گیربکس اتوماتیک اسکای درایو شش سرعته تامین می شود. این نیرومحرکه با سیستم استارت استاپ اتوماتیک I-Stop به منظور افزایش بهره وری سوخت عرضه می شود. موتور دیزلی این خودرو 1.5 لیتری اسکای اکتیو Dبا قدرت 150 اسب بخار است.

مزدا 2 از ورودی بدون کلید، دکمه احتراق، سیستم تهویه خودکار، ساختار مشکی براق، صندلی های چرمی یا پارچه ای با خطوط قرمز، نمایشگر لمسی 7 اینچی با سیستم سرگرمی MZD کانکت و شش بلندگو، صفحه نمایش بالای سر، رینگ های 16 یا 15 اینچی و پدال های آلومینیومی بهره می برد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"