کد خبر: ۳۰۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: نسل بعدی اشکودا سوپرب برای اولین بار پس از رونمایی جهانی در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 اوایل این ماه، در خیابان دیده شد.

اشکودا سوپرب مدل 2016 برای اولین بار دیده شد

گروه بین الملل: نسل بعدی اشکودا سوپرب برای اولین بار پس از رونمایی جهانی در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 اوایل این ماه، در خیابان دیده شد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروی جدید در Prague جمهوری چک دیده شده است.

این ماه، اشکودا در انگلستان اعلام کرد که سوپرب در سپتامبر امسال با قیمت 18640 پوند به فروش خواهد رسید. تولید این خودرو از 12 مارس در کارخانه Kvasiny جمهوری چک آغاز شده است.

این سدان خانواده پرچم دار جدید اشکودا بر اساس پلتفرم MQB فولکس واگن ساخته شده و 75 کیلوگرم سبک تر شده است. این خودرو 80 میلی متر کشیده تر از مدل کنونی اش است اما اورهنگ های کوچک تری دارد. این خودرو از فضای پای عقب بیش تر و 625 لیتر فضای صندوق عقب بهره می برد که با تا شدن صندلی های عقب به 1760 لیتر افزایش می یابد.

سبک سوپرب جدید تحت تاثیر ویژن C کانسپت است و از لامپ های LED دید در روز، چراغ های عقب LED و چراغ های جلوی بای زنون به عنوان آپشن بهره می برد. مدل 2016 این خودرو بسته به نوع مدل دارای ویژگی هایی همچون اتصال iPad به سیستم سرگرمی، عملکرد اپل کارپلی و اندروید اتو از طریق ارتباط آینه ای و شارژ بی سیم تلفن همراه خواهد بود.

اشکودا پنج موتور بنزینی و سه موتور دیزلی را برای سوپرب جدید عرضه می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"