کد خبر: ۳۰۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از کاهش ۳۰ درصدی تصادفات در آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

کاهش ۳۰% تصادفات در مرحله دوم سفرها

به گزارش خبر خودرو، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از کاهش ۳۰ درصدی تصادفات در آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

سردار سرتیپ امیری در بازدید از بزرگراه تهران ـ قم در هشتمین روز از سفرهای نوروزی، گفت: با وجود افزایش حجم تردد در جاده ها، حوادث نوروزی کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه روز گذشته بیشترین تردد خودروها را در جاده ها شاهد بودیم افزود: 15 میلیون تردد در روز گذشته ثبت شده که در مقایسه با سال گذشته پرترددترین روز تعطیلات نوروزی بوده است.

سردار امیری گفت: بیشترین حجم تردد در محورهای منتهی به شهرهای سیاحتی و زیارتی ثبت شده است و در محور کرج ـ چالوس از تهران به سمت شمال ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم .

وی با بیان اینکه براساس اعلام سازمان هواشناسی از فردا سامانه بارشی به کشور وارد می شود، افزود: رانندگان محترم باید سرعت مطمئنه را در جاده ها رعایت کنند.

سردار امیری گفت: در بازگشت از سفرها عجله و شتاب رانندگان را شاهد هستیم که باید مسافران نوروزی زمان سفر را تنظیم کنند.

وی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور گرمسار بر اثر خواب آلودگی راننده در شب گذشته خبر داد و افزود: با رانندگانی که مقررات ایمنی و راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برخورد جدی صورت می گیرد.

سردار امیری از مسئولان شرکت های حمل و نقل نیز خواست تا نظارت بیشتری بر عملکرد رانندگان بین شهری داشته باشند.

جانشینن پلیس راهورسامانه پیامکی 110120 را پل ارتباطی میان پلیس راهور و مسافران نوروزی اعلام کرد و از آنان خواست تا در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را از طریق این سامانه به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"