کد خبر: ۳۰۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۹ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۴

ایسنا، ابوالقاسم چیذری، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت حدود ۹ و نیم صبح ، گزارشی مبنی بر احداث یک طبقه اضافه در کارگاهی ساختمانی گزارش شد که بلافاصله با همکارانم به محل ملک مورد نظر مراجعه و مشاهده شد که کارگران با استفاده از پلیت و نبشی مشغول نصب سازه در طبقه پنجم هستند در حالی که ملک مورد نظر جواز ۴ طبقه داشت.

وی گفت: علی رغم تذکرات فراوان و متعدد متاسفانه با تشویق‌های مالک، کارگران دست از کار نکشیدند و پس از اینکه برای جلوگیری از ادامه ساخت و ساز و جمع‌آوری وسایل‌شان اقدام شد؛ متاسفانه با میلگرد و پاره آجر به ماموران حمله کردند. در این درگیری پای یکی از ماموران شکسته و بقیه نیروها نیز مضروب شدند.

چیذری با بیان اینکه در موردی مشابه نیز ماموران گشت ناحیه ۳ منطقه ۱۸ با گازاشک‌آور از سوی سودجویان قرار گرفتند، گفت: ماموران در حین گشت زنی، متوجه دیوارکشی عده‌ای کارگر شده که با

استفاده از سامانه جامع شهربان متوجه شدند که ملک مورد نظر بایر بوده و سودجویان در حال دیوارکشی دور آن هستند که دو بار اخطار برای متوقف کردن کار، موثر واقع نشد و هنگامی که برای جلوگیری از ادامه فعالیت کارگران اقدام کردیم؛ متخلفان گازاشک‌آور روی صورت ماموران خالی کردند اماسرانجام، دیوار را فروریخته و رفع خلاف شد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با بیان اینکه شهربانان و حریم‌بانان پایتخت با فعالیت جهادی و اثرگذار خود از تجاوز به شهر و حریم آن جلوگیری می‌کنند، تصریح کرد: متاسفانه شماری از متخلفان و سودجویان‌ برای جلوگیری از خدمت نیروهای شهربان و حریم‌بان به مردم دست به هر کاری می‌زنند و حتی در بسیاری از موارد نیروها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

بنابر اعلام روابط عمومی شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، چیذری با اشاره به اینکه تاکنون یک نفر از نیروهای شهربان از سوی متخلفان کشته شده و چند بار نیز خودروی شهربانی و حریم‌بانی تخریب و به آتش کشیده شده است، ادامه داد: شرکت شهربان با توجه و عنایت مدیریت شهری درصدد احقاق حق و دفاع از نیروهای شهربان و حریم‌بان در برابر متخلفین ساخت و ساز در شهر و حریم است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"