کد خبر: ۳۰۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ،سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: امروز، پرترددترین و پرترافیک‌ترین روز تعطیلات نوروزی بوده و حجم ترافیک در همه مسیرها سنگین است.

امروز،پرترددترین روز تعطیلات و حجم ترافیک در همه مسیرها سنگین است

به گزارش خبرخودرو ،ئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: امروز، پرترددترین و پرترافیک‌ترین روز تعطیلات نوروزی بوده و حجم ترافیک در همه مسیرها سنگین است.

سردار اسکندر مؤمنی  در بازدیدی از اکیپ‌های پلیس راه در محور هراز و منطقه امامزاده هاشم (ع) اظهار داشت: در تمام جاده‌های برون‌شهری کشور ترافیک پرحجم است.

 وی تصریح کرد: حجم ترافیک در همه مسیرهای منتهی به شمال کشور و خراسان رضوی، اصفهان، فارس، قم خوزستان و هرمزگان در هر دو مسیر رفت و برگشت بسیار بالاست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی افزود: امروز پرترددترین و پرترافیک‌ترین روز را از ابتدای طرح تاکنون داشتیم و دلیل آن این است که تعداد زیادی از هم‌وطنانمان که از ابتدای تعطیلات به سفر رفته‌اند، در حال بازگشت هستند.

مؤمنی بیان کرد: آن دسته از هموطنانمان که در مرحله دوم قصد سفر داشتند، حرکت کرده‌اند و در حال حاضر در مسیر هستند و برخورد دو موج را امروز شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ادامه داد: موج‌های اول و دوم سفرهای نوروزی و ترافیک را در حال حاضر در جاده‌های کشور داریم و امیدواریم مردم خوب کشورمان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

مؤمنی افزود: در جاده‌های منتهی به شمال کشورمان و مناطق کوهستانی نیز شاهد بارش برف و کولاک هستیم.


وی تصریح کرد: در حال حاضر در محور هراز شاهد کولاک هستیم اما شاید در مبدأ مسافران این آب و هوا دور از ذهن باشد و رانندگان باید امکانات لازم را برای این‌گونه آب و هوا در اختیار داشته باشند.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"