کد خبر: ۲۹۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: فیس لیفت فورد رنجر به تازگی معرفی شده است.

فورد رنجر مدل 2015 معرفی شد

گروه بین الملل: فیس لیفت فورد رنجر به تازگی معرفی شده است.

به گزارش خبرخودرو، از تغییرات ظاهری این پیکاپ می توان به جلوپنجره کرومی جدید، کاپوت، سپرها و چراغ های جلوی پروژکتوری اشاره کرد در حالی که در داخل آن داشبوردی نوین با مجموعه تجهیزات دوگانه TFT جدید و فرمان اشاره کرد.

موتور 3.2 لیتری پنج سیلندر Duratorq TDCi دیزلی در این خودرو دارای سیستم گردش گاز اگزوز اصلاح شده است. گفته می شود این موتور 18 درصد کم مصرف تر بوده و دارای قدرت 200 اسب بخار و گشتاور 470 نیوتون متر است که از طریق گیربکس اتوماتیک یا دستی شش سرعته منتقل می شود. موتور کوچک تر 2.2 لیتری چهار سیلندر Duratorq TDCi در این خودرو قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 385 نیوتون متر تولید می کند در حالی که نسخه ای متمرکز بر بهره وری از آن دارای قدرت 130 اسب بخار بوده و 22 درصد بهره وری مصرف سوخت دارد.

داشبورد جدید این خودرو مجهز به نمایشگر لمسی 8 اینچی با عملکرد سیستم سرگرمی SYNC II بزرگ ترین تغییر در داخل آن به شمار می رود. در بازارهایی که موتور بنزینی محبوبیت دارد، فیس لیفت رنجر با موتور 2.5 لیتری Duratec بنزینی با قدرت 166 اسب بخار و گشتار 225 نیوتون متر ارائه می شود. موتورهای رنجر جدید تا 22 درصد مقرون به صرفه تر از قبل شده اند.

از دیگر ویژگی هایی که فورد برای رنجر جدید در نظر گرفته است می توان به هشدار ثبات در مسیر، کروز کنترل انطباقی، هشدار دنده عقب، کمک پارک جلو و عقب، سیستم نمایش باد لاستیک، برنامه ثبات الکترونیکی، نمایش اشتباه راننده، کمک استارت در سراشیبی و کمک ترمز اضطراری اشاره کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"