کد خبر: ۲۹۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: جنرال موتورز، غول خودرو سازی ایالات متحده و سومین خودروساز بزرگ جهان روز گذشته از آغاز تولید شاسی بلند کوچک شورولت کروز در کشور مکزیک خبر داد.

تولید شورولت کروز در مکزیک تایید شد

گروه بین الملل: جنرال موتورز، غول خودرو سازی ایالات متحده و سومین خودروساز بزرگ جهان روز گذشته از آغاز تولید شاسی بلند کوچک شورولت  کروز در کشور مکزیک خبر داد.

به گزارش خبر خودرو، در طی سال های اخیر اکثر خودروسازان بزرگ در صدد محکم کردن جای پای خود در این کشور امریکای لاتین که دارای مزیت هایی همچون نیروی کار ارزان، قرار دادهای متعدد تجارت آزاد با تمامی بازارهای کلیدی منطقه و جایگاه بسیار مناسب در قلب قاره امریکا است بوده اند. این شرکت امریکایی سال گذشته از آغاز مجموعه ای از سرمایه گذاری ها به ارزش 5 میلیارد دلار در تاسیسات مکزیک خبر داد که حدود 350 میلیون دلار آن مربوط به بستر سازی لازم برای تولید نسل جدید شورولت کروز بوده است. گفته می شود که قرار است کروز در سه کشور امریکا، مکزیک و کره جنوبی تولید شود.

البته مقامات جی ام اعلام کرده اند تولید کروز در مکزیک بیشتر با هدف پاسخگویی به تقاضای داخلی این کشور صورت می پذیرد و حجم اندکی از آن صادر می گردد. در حال حاضر یازده تاسیسات مختلف در سراسر جهان نسل فعلی کروز را تولید می کنند اما قرار است در آینده تولید برخی از آن ها نظیر تاسیسات استرالیا (برای نسل جدید) متوقف گردد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"