کد خبر: ۲۹۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، امداد خودرو سایپا از ابتدای طرح خدمات و امداد نوروزی 1394 به كليه تماس هاي ورودي پاسخ داده است.

پاسخگویی امداد خودرو سایپا به کلیه تماس های ورودی مسافران نوروزی

به گزارش خبر خودرو، امداد خودرو سایپا از ابتدای طرح خدمات و امداد نوروزی 1394 به كليه تماس هاي ورودي پاسخ داده است.

سعید تخته چیان رييس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزي گروه خودرو سازي سايپا درباره خدمات ارئه شده در طرح امداد نوروزی سایپا گفت: از روز25 اسفند ماه سال گذشته شرکت امداد خودرو سایپا طرح خدمات و امداد نوروزی سايپا را آغاز نموده و به كليه تماس هاي ورودي پاسخ داده است.

تخته چیان با بیان این که از مجموع تماس هاي انجام شده درصد كمي از تماس ها به خدمات امدادی به خودرو های گروه سایپا و غیر تولیدی سایپا منجر شده است، گفت: در باقی موارد مسافران نوروزی برای اطلاع از وضعیت آب و هوا، راهنمای جاده‌ها و محورها، اطلاع از نمایندگی‌های کشیک گروه خودرو سازی سایپا، راهنمایی تلفنی و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات با شماره تلفن امداد خودرو سایپا تماس گرفته‌اند.

وي با اعلام این که با وجود افزایش 8 درصدی مسافرت های نوروزی تقاضای مسافران نوروزی برای عملیات امدادی در مقایسه با سال گذشته 14 در صد کاهش یافته است گفت : علت این کاهش را افزایش کیفیت خودروهای تولیدی گروه سایپا ، بهره‌مندی مشتریان گروه خودرو سازی سایپا از خدمات پیش از سفر نوروزی ، ،قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي ، ارتقاء فرهنگ رانندگي و اصول ايمني سفر دانست.

رييس طرح خدمات و امداد نوروزي سایپا همچنین با اشاره به بکارگیری سیستم مدیریت هوشمند ناوگان ، در اختيار داشتن شبکه مجزا با امدادگران جهت ارتباط سريعتر و همچنین مطالعاتی که برای استقرار پایگاههای ثابت و سیار انجام پذیرفته ، موجب شده است که میانگین زمان انتظار خدمات امدادی مطابق با استانداردهاي جهاني حفظ گردد.

تخته چیان در ادامه در مورد پراکندگی مناطقی که امدادخواهان از آن ها تماس می گیرند، گفت: بیشترین خدمات امدادی در استانهای تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اصفهان، فارس، مازندران و گیلان به مسافران نوروزی ارائه شده است.

در حال حاضر420 ناوگان امدادي كه در قالب پايگاههاي ثابت و سيار و همچنین  450 نمایندگی تا 15 فروردین ماه سال جاری نسبت به ارائه خدمات به مشتریان اقدام می نمایند.

شايان ذكر است هموطنان گرامي جهت دريافت خدمات امدادي ، بيان نظرها و پيشنهادهاي خود ميتوانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و 84444-021 تماس حاصل نمايند و يا به پرتال اينترنتي شركت به نشاني www.emdadsaipa.ir مراجعه كنند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"