کد خبر: ۲۹۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
گروه بین الملل: خودروی اسپرت GTE کوپه جدیدترین دستاورد فولکس واگن است که در قالب یک محصول مفهومی به نمایشگاه ژنو راه پیدا کرد.

رونمایی خودرویی متفاوت توسط فولکس واگن

گروه بین الملل: خودروی اسپرت GTE کوپه جدیدترین دستاورد فولکس واگن است  که در قالب یک محصول مفهومی به نمایشگاه ژنو راه پیدا کرد.

به گرازش خبر خودرو، این خودروی کوپه چهار در با فناوری پیشرفته بر روی پلتفرم MQB ساخته شده است و دارای یک کاپوت کشیده، سقف شیبدار، ظاهر جلویی جدید و اگزوزهای دوقلو در سپر عقب می باشد. این خودرو 4869 میلی متر طول، 1864 میلی متر عرض و 1407 میلی متر ارتفاع دارد و ظرفیت صندوق عقب آن 480 لیتر می باشد. از دیگر امکانات این محصول می توان به سانروف پانورامیک وانواع کنترل های دیجیتال داخلی که هنوز اطلاعات چندانی درباره شان در دسترس نیست اشاره کرد.

فولکس واگن Sport Coupe Concept GTE دارای یک موتور TSI V6 بنزینی و دو موتور الکتریکی پشتیبان است. سامانه هیبریدی تولید قدرت این خودرو قابلیت ایجاد 380 اسب بخار توان را دارد و می تواند در 5.2 ثانیه سرعت خودرو را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. همچنین بیشینه سرعت این خودروی اسپرت 250km/h اعلام شده است.

GTE که مصرف سوختی در حدود 2 لیتر درهر صد کیلومتر دارد قادر است به کمک موتورهای الکتریکیش مسافت 50 کیلومتر را بپیماید ولی در کل برد حرکتی آن 1000 کیلومتر است. گفته می شود از این خودرو در طراحی نسل آینده پاسات سی سی استفاده خواهد شد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"