کد خبر: ۲۹۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۳
گروه بین الملل: پورشه در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 رسما از جدیدترین نسخه کایمن، کایمن GT4، رونمایی کرد.

قدرتمندترین پورشه کایمن رسما رونمایی شد

گروه بین الملل: پورشه در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 رسما از جدیدترین نسخه کایمن، کایمن GT4، رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو قدرتمندترین و دینامیک ترین کایمنی است که تا کنون معرفی شده است. در این مدل تلاش شده است تا دینامیک رانندگی 911 GT3 در یک خودروی کوچک آورده شود.

پورشه کایمن GT4 دارای قسمت جلوی تهاجمی با هواکش های بزرگ و شبکه ای روی جلو پنجره، اسپلیتر جلو و مجرایی الهام گرفته از 911 GT3 روی کاپوت است. در قسمت پشت GT4 باله عقبی ثابت به همراه اسپویلر عقبی بزرگ تر و ساختار لوله اگزوز دوگانه نصب شده در مرکز دیده می شود.

به منظور ایجاد حالتی اسپرت تر در این خودرو نقطه ثقلی پایین تر، ارتفاع سواری 30 میلی متر کم تر و سیستم ترمزی مشابه 911 GT3 برای آن تعبیه شده است.

داخل این خودرو مشابه دیگر نسخه های کایمن باقی مانده و تنها روکش آلکانترا و فرمان اسپرت جدید آن متمایز است.

نیروی کایمن GT4 از موتور 3.8 لیتری flat-six گرفته شده از 911 کاررا S با قدرت 385 اسب بخار تامین می شود. این موتور تنها با گیربکس دستی شش سرعته عرضه می شود که نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کند. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.4 ثانیه و بیشینه سرعت آن 295 کیلومتر بر ساعت است. هم چنین پورشه اعلام کرده که کایمن GT4 در 7 دقیقه و 40 ثانیه پیست Nordschleife نوربورگرینگ را طی کرده است.

پیش فروش پورشه کایمن GT4 اکنون امکان پذیر است و تحویل آن از اواخر این ماه آغاز خواهد شد. قیمت این خودرو در آلمان 85779 یورو اعلام شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"