کد خبر: ۲۹۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

باشگاه خبرنگاران: محمد حسین نژاد فلاح پس از برتری پرسپولیس برابر بنیادکار گفت: بازی سختی بود و بازیکنان پرسپولیس در میان تماشاگران پر تعداد بنیادکار و جو سنگینی که بوجود آورده بودند واقعا و جانانه دویدند و جنگیدند و جا دارد ضمن خسته نباشید، این برد شیرین را به آنها تبریک بگوییم و امیدوارم بتوانیم از خجالت آنها در بیاییم و وظایف و تعهداتی که باشگاه در قبال آنها دارد را برآورده کنیم و بتوانیم حمایت خوبی از آنها داشته باشیم.

نژادفلاح تصریح کرد: کادر فنی اعتماد به نفس و آرامش خاصی در این سفر داشت و این اعتماد و آرامش به تیم منتقل شد. تیم ما واقعا به فرم خوبی دست پیدا کرده و از آقای درخشان و همکاران‌شان ممنونیم که توانسته‌اند پرسپولیس را به این شرایط برسانند و شش امتیاز در دو بازی سخت و دشوار در مقابل تیم‌هایی قدرتمند کسب کنند.

نژاد فلاح در پایان گفت: بنیادکار باشگاه با امکانات، مجهز، دارای استادیوم اختصاصی و امکانات ویژه و بازیکنانی ملی پوش و طراز اول است و توانسته در ریاض مقابل النصر مساوی بگیرد و تیم قدرتمند الجزیره امارات را ببرد و پیروزی در تاشکند کار بزرگی بود که بازیکنان با اخلاق و توانمند ما انجام دادند و دل هواداران را شاد کردند. این دو برد آرامش را به پرسپولیس بازگرداند و بسیار خوشحالم که هواداران پرسپولیس سربلند و شاد هستند و امیدوارم برای اینکه پرسپولیس نماینده ایران است همکاری‌های لازم صورت پذیرد تا به واسطه سفر به تاشکند، تبریز، مسجد سلیمان و عربستان با خستگی مفرط عازم ریاض نشویم و بازی نفت مسجد سلیمان به زمان دیگری موکول شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"