کد خبر: ۲۹۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

شهرداری نیوز: در راستای طرح آسمان آبی و زمین پاک فعالان میراث فرهنگی و گردشگری با شعار «هر ایرانی، یک درخت» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد 100 اصله درخت غرص می کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد، دکتر اردشیر نوریان با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: آسمان آبی و زمین پاک ضرورت امروز جامعه ماست که با درختکاری می توان در جهت تحقق آن گام برداشت.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد یادآور شد: رهبر معظم انقلاب به تحقق شعار «هر ایرانی، یک درخت» تاکید کرده اند و امیدواریم با همکاری مشترک با حوزه های مختلف فرهنگی و هنری کشور انسجام اجتماعی را در بحث درختکاری و اهمیت به محیط زیست را شاهد باشیم.  

وی افزود: درختکاری در منطقه عباس آباد یک رویه دائمی فرهنگی و زیست محیطی است که امسال نیز طی مراسمی با حضور مسئولین، کارشناسان، اساتید و فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در بوستان نوروز برگزار می شود.

نوریان خاطر نشان کرد: در مراسم کاشت 100 اصله درخت مدیران استانداری تهران، مدیران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، مدیران و مسئولان شرکت نوسازی عباس آباد نیز حضور دارند و برنامه های فرهنگی گسترده ای هم بر آن پیش بینی شده است. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"