کد خبر: ۲۹۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

فارس: رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های شهر تهران با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در ۲۲ اسفند سال جاری گفت: افراد برگزیده از نیمه دوم فروردین ۹۴ فعالیت خود را رسماً آغاز خواهند کرد.

مرتضی طلایی در نشست خبری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران که عصر امروز در تالار غدیر شورای شهر برگزار شد، با اشاره به فرایند انتخابات شورایاری‌ها اظهارداشت: خوشبختانه تمامی فرآیندها طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال اجرا است.

وی با اشاره به هدف تمامی مسئولان در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها، برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است، گفت: این انتخابات در 22 اسفندماه برگزار خواهد شد.

طلایی با اشاره به زمان تبلیغات داوطلبین و کانداهای چهارمین دوره شورایاری شهر تهران اظهار داشت: از 14 تا 20 اسفند زمان تبلیغات داوطلبین در نظر گرفته شده است و در روزهای آینده و همزمان با زمان تبلیغات، اطلاع‌رسانی وسیعی در مناطق مختلف تهران خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: جهت برگزاری انتخابات با شکوه و حضور حداکثری مردم از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد که در این بین نشست‌هایی با ائمه جماعت شهر تهران برگزار خواهد شد.

طلایی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود مشارکت شهروندان در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته افزایش یابد، گفت: پیش‌بینی می‌شود 100 درصد مشارکت در این دوره شکل بگیرد که در این زمینه نیاز است اطلاع‌رسانی از سوی دستگاه‌های مختلف و رسانه‌ها صورت گیرد.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های شهر تهران ادامه داد: جهت برگزاری انتخابات باشکوه، نشست‌هایی نیز با هیأت مذهبی در سازمان تبلیغات برگزار خواهد شد تا بتوانیم از ظرفیت موجود هیأت مذهبی در سازمان تبلیغات و یکصد مسجد خاص تهران با هماهنگی مرکز امور رسیدگی مساجد نیز استفاده کنیم.

طلایی ادامه داد: در بحث تبلیغات نیز تمهیداتی برای داوطلبان در نظر گرفته شده است تا تبلیغات پیامکی از طریق داوطلبین به 500 نفر از افراد مورد علاقه آنها صورت گیرد که در این زمینه نیز از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها استفاده خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار امیدواری کرد: در 22 اسفند روز برگزاری انتخابات چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در 350 محله تهران شهروندان حضور حداکثری را داشته باشند و منتخبین خود را انتخاب کنند.

وی همچنین با اشاره به ساز و کارهای در نظر گرفته شده در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: این سازو کارها شامل نظارت اجرایی، هیات نظارت مرکزی، هیات عالیه و ... خواهد بود.

طلایی بیان داشت: امیدواریم این انتخابات با حضور حداکثری مردم شکل بگیرد چا که بالاترین ظرفیت نظارتی در این انتخابات پیش‌بینی شده است و قطعاً نتیجه این نظارت‌ها برگزاری انتخابات سالم خواهد بود.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های شهر تهران ادامه داد: بالغ بر 13 هزار نفر داولب در این دوره ثبت نام کرده‌اند که کمتر از 3500 نفر از آنها برای شورایاری‌ها انتخاب خواهند شد.

طلایی گفت: با هماهنگی صورت گرفته بین هیات نظارت و هیات اجرایی بر انتخابات، مراحل تائید کاندیداها ، مراحل خود را سپری می‌کند.

وی گفت: نفرات برگزیده از نیمه دوم فروردین 94 فعالیت خود را به طور رسمی در چهارمین دوره شورایاری‌ها آغاز خواهند کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"