کد خبر: ۲۹۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
گروه بین الملل: به تازگی اطلاعات جدیدی از نسل آینده ب ام و M3 که ممکن است چند سال آینده وارد خط تولید شود، منتشر شده است.

اعلام جزئیات جدید جایگزین ب ام و M3

گروه بین الملل: به تازگی اطلاعات جدیدی از نسل آینده ب ام و M3 که ممکن است چند سال آینده وارد خط تولید شود، منتشر شده است.

به گزارش خبر خودرو، به نظر می رسد همه واقعیت درمورد ب ام و M3 و جایگزین آینده اش منتشر نشده است. گمان می رود خودروی جدید M3 قابلیت تولید 500 اسب بخار توان را داشته باشد  که حدود 69HP بیشتر از نسخه فعلی است. این افزایش قدرت از طریق نصب سامانه توربو شارژهای برقی و سامانه تزریق آب در موتور 6 سیلندر این محصول میسر شده است.

نسل آینده ب ام و M3 همانند دیگر محصولات سری 3 در سال 2018 معرفی خواهد شد.  احتمالا این خودرو دارای سامانه تعلیق ساز گار، سامانه دو دیفرانسیل بهینه سازی شده، ترمزهای بهتر و طیف کاملا جدید موتوری شامل موتورهای 2.0 و 3.0 لیتری توربو شارژ گازوئیلی و دیزل و موتورهای 1.5 و 3.0 سیلندر بنزینی خواهد شد.

همان طور  که می دانید نسخه فعلی ب ام و M3 دارای یک موتور 3.0 لیتری توربو دوقلوی شش سیلندر به توان 431 HP و گشتاور 550 Nm با جعبه دنده های هفت سرعته کلاچ دوقلو و شش سرعته دستی است و می تواند طرف مدت تنها 4.2 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"