کد خبر: ۲۹۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو ، مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک با اشاره به مدت اعتبار آرم های طرح ترافیک سال 93 گفت : بر اساس تصمیمات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ،فعلا آرم های طرح ترافیک سال 93 تا پایان اسفند ماه امسال اعتبار دارند.

مدت اعتبار آرم های طرح ترافیک 93 اعلام شد

به گزارش خبر خودرو ، مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک با اشاره به مدت اعتبار آرم های طرح ترافیک سال 93 گفت : بر اساس تصمیمات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ،فعلا  آرم های طرح ترافیک سال 93 تا پایان اسفند ماه امسال اعتبار دارند.

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : در صورت تمدید مهلت اعتبار آرم های طرح ترافیک 93 ، مهلت تعیین شده اعلام خواهد شد.

وی در ادامه به تمدید مهلت دریافت مدارک آرم‌های طرح ترافیک سال 94 گفت : 20 اسفند ماه آخرین مهلت ارائه مدارک آرم‌های طرح ترافیک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر است بنابراین تمامی متقاضیان دریافت آرم‌های طرح ترافیک سال 94 باید در مهلت تعیین شده مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند.

وی همچنین در خصوص زمان ارائه کارت های طرح ترافیک 94  اظهار داشت : تلاش بر این است تا پایان امسال ای دی کارت های طرح ترافیک 94 از طریق پست به آدرس پستی متقاضیان ارسال می شود.

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک در ادامه در خصوص نحوه استفاده از کارت های طرح ترافیک 94 و شیوه نظارت پلیس گفت : کرات طرح ترافیک افراد از طریق دوربین های پلاک خوانی که در محدودهای طرح ترافیک نصب شده کنترل می شود ، بنابراین هر خودرویی که وارد محدوده طرح ترافیک شود در صورتی که فاقد مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک باشد جریمه می شود.

قنبرنژاد در خصوص مزیت های استفاده از کارت طرح ترافیک 94 اظهاز داشت :  دارندگان کارت های طرح ترافیک 94 می توانند به بانک شهر مراجعه کرده و کارت مذکور را که آفلاین است را آنلاین نموده و یا با این کارت ها حساب بانکی افتتاح نمایند و برای هر روز که وارد محدوده طرح ترافیک نمی شوند ضمن اینکه عوارض پرداخت نخواهند کرد بلکه یک سفر رایگان مترو و اتوبوس نیز هدیه خواهند گرفت.

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"