کد خبر: ۲۹۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از استقرار موقت تاکسی های مسافربری در محورهای ورودی شهر تهران خبر داد.

استقرار تاکسي هاي مسافربري در مبادي ورودي شهر تهران از 25 اسفند

به گزارش خبر خودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از استقرار موقت تاکسی های مسافربری در محورهای ورودی شهر تهران خبر داد.

رضا زلفی گفت: این تاکسی ها از 25 اسفند تا 15 فروردین در مبادی ورودی از جمله مقابل پارک افرا و ابتدای خیابان شهید کاظمی مستقر می شود و به شهروندان و هم میهنانی که از سایر شهرها به تهران سفر کرده اند خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: در هر محور 10 تاکسی مستقر می شود و مسافران می توانند به محض ورود اتوبوس های مسافربری به شهر تهران، برای ادامه مقصد از این تاکسی ها استفاده کنند.

زلفی همچنین به اختصاص اتوبوس هایی به مقصد فیاض بخش اشاره کرد و گفت: این خیابان که به 15 خرداد و بازار منتهی می شود پرتردد ترین معبر منطقه در ایام خرید نوروزی شهروندان محسوب می شود و در همین زمینه اتوبوس هایی از خانی آباد نو و پایانه شهید سروری برای دسترسی راحت تر شهروندان به خیابان فیاض بخش و مراجعه به بازار استقرار یافته است.

وی افزود: این اتوبوس ها از هفتم اسفند مستقر شده اند و تا 29 اسفند نیز به شهروندان خدمات ارائه خواهد کرد، ضمن اینکه شهروندان می توانند تا ساعت 24 در مسیرهای رفت و برگشت از این اتوبوس ها استفاده کنند.

زلفی گفت: در صورت افزایش سطح تفاضای شهروندان تعداد اتوبوس ها به مقصد فیاض بخش نیز افزایش خواهد یافت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"