کد خبر: ۲۹۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، معاون امور مناطق سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در چهاردهمین کنفرانس حمل و نقل ترافیک در خصوص نتیجه حضور گسترده معاونین حمل و نقل ترافیک مناطق 22 گانه شهرداری تهران گفت:در این کنفرانس مقالات بسیار زیادی در پنل های تخصصی مختلف توسط همکاران در حوزه حمل و نقل کشور و همچنین اساتید دانشگاههای کشور و خارج از کشور که حضور بعمل آورده اند ارائه شد.

ایجاد نگاه جدید به مبحث حمل و نقل نتیجه ارائه مقالات علمی در کنفرانس ترافیک بود

به گزارش خبر خودرو، معاون امور مناطق سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در چهاردهمین کنفرانس حمل و نقل ترافیک در خصوص نتیجه حضور گسترده معاونین حمل و نقل ترافیک مناطق 22 گانه شهرداری تهران گفت:در این کنفرانس مقالات بسیار زیادی در پنل های تخصصی مختلف توسط همکاران در حوزه حمل و نقل کشور و همچنین اساتید دانشگاههای کشور و خارج از کشور که حضور بعمل آورده اند ارائه شد.

حسن آقا بیگی خاطرنشان کرد: ارائه این مقالات کمک بسیار زیادی از لحاظ فکری و نگاه جدید حمل و نقل ترافیک در مناطق شهرداری تهران و در زمینه های ایمنی ترافیک،مهندسین ترافیک،سیستم های حمل و نقل هوشمند ،یک مبحث فکری مناسبی را ایجاد کرده است.

وی در ادامه در خصوص نتیجه بازدید از پنل ها اظهار داشت:همچنین پنل های مختلف در موضوعات ایمنی ترافیک ،آموزش ترافیک ،طراحی مهندسین معابر،مدیریت سیستم حمل و نقل توسط تعدادی از معاونین حمل و نقل ترافیک مناطق در چند بخش ارئه شده است.

معاونین امور مناطق سازمان حمل و  نقل ترافیک با اشاره به تاثیر کاربردی نرم افزار آموزشی ترافیک گفت:این نرم افزار باعث بوجود آوردن تاثیر زیادی بر یادگیری مقررات راهنمایی و رانندگی ،در بین دانش آموزان ابتدایی شده است ،همچنین بهبود اتوبوس مدارس و استقرار توسعه راه حلی برای کاهش ترافیک مدارس خواهد شد که این موضوعات در پارک های آموزش ترافیک مناطق تهران از جمله منطقه 8 در حال اجراست.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"