کد خبر: ۲۹۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع «آلبوم تک خوانی یک زن» در این کمیسیون خبر داد.

«سیدعلی طاهری» در گفت وگو با ایرنا با تشریح جزییات جلسه روز یک شنبه کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: در این جلسه رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گزارشی در خصوص جشنواره هنری ایران آینده (1404) به کمیسیون ارایه کرد.

وی تصریح کرد: رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گزارش خود عنوان کرد که با گذشت 9 سال از سند چشم انداز 1404 ابلاغیه مقام معظم رهبری برای 20 سال آینده کشور می گذرد اما در جامعه آحاد مردم اعم از نخبگان و عامه مردم هنوز اطلاع دقیقی از سند و وظایف خود در این زمینه ندارند.

نماینده مردم گرگان افزود: رییس حوزه هنری گفت که باید تلنگری به جامعه وارد شود تا وظایف خود را در خصوص سند مذکور درک کرده و به آن عمل کنیم تا به چشم اندازهای تعیین شده در سند 20 ساله دست یابیم.

به گفته وی، جلساتی در این خصوص با مسئولان برگزار و کارهای هنری مرتبط با تحقق چشم انداز 20 ساله نیز توسط حوزه هنری انجام شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به دیگر دستور جلسه امروز این کمیسیون اشاره کرد و گفت: مباحثی پیرامون رونمایی از آلبوم تک خوانی یک خانم مطرح شد که در همین ارتباط تماسی با معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار شد که وی در توضیح این مطلب گفت، آنگونه که در جامعه موضوع شایعه شده، نیست.

وی گفت: در نهایت مقرر شد اطلاعات دقیقی در اختیار مجلس و به ویژه کمیسیون فرهنگی قرار گیرد تا با قضاوت دقیق تری بتواند درباره این موضوع تصمیم گیری کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"