کد خبر: ۲۹۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

 رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری دو برادر سارق در رشت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت طلاجات، وجه نقد، لپ تاپ و... از منازل ویلایی شهرستان رشت، کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را دردستورکار خود قرار دادند.

رییس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه کارآگاهان مبارزه با سرقت پس از بررسی تمامی صحنه های سرقت، از سریالی بودن این سرقت ها اطمینان حاصل کردند، گفت: در ادامه ماموران با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی سرنخی از یکی از سارقان سابقه‌دار که در زندان به‌سر می‌برد، به دست آوردند.

کریمی با بیان اینکه کارآگاهان این سارق را از زندان تحویل گرفته و تحقیق از وی را آغاز کردند، اظهارکرد: متهم در تحقیقات پلیس به هشت فقره سرقت منازل ویلایی با همدستی برادرش اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه برادر این فرد نیز دستگیر شد، گفت: برای دو متهم به نام‌های آرش و بهمن پرونده‌ای با موضوع سرقت تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در همین راستا خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد، از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه جرم مشهود بلافاصله با پلیس 110 تماس بگیرند تا اقدامات پیشگیری و امنیتی در این خصوص صورت گیرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان توجه بیشتر شهروندان به نگهداری اموال خود را خواستار شده و تصریح کرد: عدم توجه شهروندان به هشدارهای پلیسی و رها کردن منزل بدون اقدامات بازدارنده و یا تاخیری مانند نصب حفاظ و یا دزدگیر و یا سپردن منزل به احدی از همسایگان سبب سهولت در انجام سرقت توسط سارقان منزل است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"