کد خبر: ۲۹۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو ، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان خوزستان گفت : بیش از 6 سال است که در خصوص تصمیم گیری و سیاست گذاری برای تاکسی های شهر اهواز با سازمان تاکسیرانی شهرداری دچار مشکلاتی هستیم .

ادامه سردرگمی تاکسی های اهواز

به گزارش خبر خودرو ، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان خوزستان گفت : بیش از 6 سال است که در خصوص تصمیم گیری و سیاست گذاری برای تاکسی های شهر اهواز با سازمان تاکسیرانی شهرداری دچار مشکلاتی هستیم .

ابوالقاسم کوره چینی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو  ،گفت : سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز طبق ماده9 قانون توسعه حمل و نقل عمومی ، حمل و نقل بار و مسافر در محدوده شهر و حومه را برعهده شهرداری می داند و در این رابطه طرح شکایتی نموده که این درخواست توسط دیوان عدالت اداری با توجه به  ، ماده 2 قانون نظام صنفی که  هر مجموعه ای را که خدمتی به شهروندان ارائه کند به عنوان واحد صنفی شناخته ، رد نموده است .

وی با اظهار گلایه مندی از مصاحبۀ تندی که توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری ، علیه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در این خصوص صورت گرفته  ، افزود : ما با دوری از برخی اهداف تاکسیرانی که در رابطه با کسب منابع مالی در این بخش است ، صبر و تابعیت از قانون را در پیش گرفته ایم و با توجه به اینکه مکاتباتی برای حل این مشکل از سوی وزیران مربوطه به معاون اول رئیس جمهور شده ، ما درحال حاضر منتظر مصوبات مراجع زیربط در این خصوص هستیم و هر قانونی که ابلاغ  شود اجراء خواهیم کرد .

کوره چینی در پایان به برخی از برنامه های در دست اجرای تاکسی های اهواز اشاره کرد و گفت : تا پایان سال آینده  صدور کارت الکترونیکی ، بیمه رانندگان ، لباس فرم رانندگان و  طرح پرداخت الکترونیکی تاکسی های اهواز به طور کامل اجراء خواهد شد .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"