کد خبر: ۲۹۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
گروه بین الملل: عکاسان مخفی نسل بعدی کیا اسپرتیج مدل 2016 را قبل از عرضه این مدل جدید در بازار سال آینده در حال آزمون دیده اند.

کیا اسپرتیج مدل 2016 دیده شد

گروه بین الملل: عکاسان مخفی نسل بعدی کیا اسپرتیج مدل 2016 را قبل از عرضه این مدل جدید در بازار سال آینده در حال آزمون دیده اند.

به گزارش خبرخودرو ، ظاهر این کیا اسپرتیج جدید درنگاه اول شبیه به مدل کنونی آن به نظر می رسد اما تغییراتی اندک روی تمام بدنه این خودرو نشان می دهد که این یک مدل کاملا نوین است.

تغییرات این خودرو شامل ستون های پنجره باریک تر، قاب شیشه جلو و خط کمر بازطراحی شده و چراغ های جلوی بالاتر با کاپوت جدید است. جلوپنجره این خودرو پایین تر نصب شده و عریض تر است و به طور کلی قسمت جلوی آن شبیه به طراحی کیا KX3 کانسپت به نظر می رسد.

قسمت پشت این خودرو دارای تغییراتی قابل توجه خواهد بود که شامل چراغ های عقب LED باریک با قسمتی برجسته می شود که شبیه به مدل های بی ام و است.

هنوز تصاویری از داخل این خودرو منتشر نشده است اما گمان می رود اسپرتیج جدید دارای طراحی کابین کاملا بازطراحی شده و احتمالا سیستم رسانه ای با نمایشگر لمسی باشد. برخی منابع اظهار داشته اند که ممکن است داخل جدید این خودرو سَبک و روکش های پیشرفته ای داشته باشد.

به نظر می رسد نسل جدید کیا اسپرتیج اواخر سال جاری و احتمالا در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ماه سپتامبر معرفی شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"