کد خبر: ۲۹۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل سازمان حمل و نقل پردیس با اشاره به اقدامات صورت گرفته درخصوص افزایش تعداد اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی گفت : در 6 ماه اول سال آینده تعداد 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی این شهر افزوده خواهد شد .

ورود 30 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی پردیس

به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل سازمان حمل و نقل پردیس با اشاره  به اقدامات صورت گرفته درخصوص افزایش تعداد اتوبوس های  ناوگان اتوبوسرانی گفت : در 6  ماه اول سال آینده تعداد 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی این شهر افزوده خواهد شد .

بهمن گوهری لیلی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو گفت : با توجه به تحویل کلید تعدادی از مسکن های مهر پردیس در22 بهمن ماه سال جاری ، جمعیت این شهر بیش از پیش افزایش خواهد یافت و تعداد 20 دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان اتوبوسرانی پاسخگوی نیاز حمل نقل مسافر این جمعیت رو به افزایش نخواهند بود .

وی با بیان اینکه در خط نوبنیاد پردیس تنها تعدادی تاکسی با نرخ کرایۀ بالا فعال هستند ، افزود : با پیگیری های صورت گرفته در 6 ماه اول سال 94 خط اتوبوسرانی نوبنیاد تاسیس خواهد شد .

مدیر عامل سازمان حمل و نقل پردیس با اشاره به ساماندهی سرویس مدارس این شهر ،گفت : در حال حاضر 100 دستگاه تاکسی در بخش سرویس مدارس  فعال هستند که این تعداد با توجه به جمعیت بالای این منطقه باید حدودا به دوبرابر تعداد کنونی افزایش یابد و اقدامات لازمه در این خصوص در تابستان سال 94 صورت خواهد گرفت .

گوهری لیلی در پایان به برخی از برنامه های سال آینده اشاره کرد و افزود : راه اندازی پایانه ناوگان حمل و نقل پردیس ، هوشمند سازی در بخش اتوبوسرانی ، تفکیک مسافر درون شهری و برون شهری و نوسازی تعدادی از اتوبوسهای فرسوده از جمله تعدادی از برنامه های در دست بررسی و اجراء در سال 94 است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"