کد خبر: ۲۹۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، فرآيند ارائه خدمات گارانتي در حوزه قطعات ايساكو تسهيل شد.

قطعات ايساكو ضمانت فروش دارند

به گزارش خبر خودرو، فرآيند ارائه خدمات گارانتي در حوزه قطعات ايساكو تسهيل شد.  

مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو با بيان مطلب فوق گفت: وجود قطعات غير استاندارد و مشابه‌سازي شده و بعضا ارزان‌قيمت در بازار اين ضرورت را ايجاد مي‌كند كه مشتريان براي حفظ جان و مال خود در برابر مخاطرات استفاده از اين قطعات؛ از استاندارد، ايمني و كيفيت لوازم يدكي مورد استفاده خود اطمنيان كامل داشته باشند.

وي تشريح كرد: شركت‌هاي خدمات پس از فروش، موظف به فروش قطعات و لوازم جانبي با كيفيت و استاندارد هستند و با توجه به ماهيت وجودي شركت ايساكو مبني بر «تامين قطعات و تضمين خدمات»، به دارندگان محصولات ايران‌خودرو توصيه مي‌كنيم، قطعات و لوازم يدكي «اصل» و مورد نياز خود را از نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي مجاز سراسر كشور با شش ماه ضمانت تعويض، تهيه كنند.

مهندس علي نمكين گفت: در سال‌هاي اخير علاوه بر كوشش مضاعف همكاران در راستاي تامين قطعات مورد نياز مشتريان در سراسر كشور، آيين‌نامه كنترل و نظارت ارائه خدمات گارانتي نمايندگي‌هاي مجاز ايران خودرو، در چند مرحله بازنگري شد و پس از اجراي آزمايشي، در نيمه دوم امسال، به بهره‌برداري نهايي رسيد. اين فرآيندها هم‌اكنون در نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي سراسر كشور در حال اجرا است و باعث شده ارائه خدمات گارانتي هم براي نمايندگي‌ها و هم براي مشتريان بيش از پيش تسهيل شود.

وي با اشاره به رويكرد كلي مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو مبني بر بهينه‌سازي ارائه خدمات به مشتريان تاكيد كرد: هدف از بازنگري اين رويه‌ها و آيين‌نامه‌ها، تسهيل فرآيند گارانتي براي نمايندگان، سازندگان قطعات و در نهايت افزايش رضايت‌مندي مشتريان است.

لازم به ذكر است، ليست تمامي نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي مجاز ايران‌خودرو در سايت ايساكو به آدرس www.isaco.ir موجود است و مشتريان مي‌توانند براي دريافت خدمات و تهيه قطعات به نزديك‌ترين مركز موجود در ليست مراجعه كنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"