کد خبر: ۲۹۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
گروه بین الملل: تاتا موتورز به زودی هاچ بک معروف ایندیکا را با مدلی کاملا جدید جایگزین خواهد کرد که با کد کایت شناخته می شود.

جایگزین تاتا ایندیکا در خیابان دیده شد

گروه بین الملل: تاتا موتورز به زودی هاچ بک معروف ایندیکا را با مدلی کاملا جدید جایگزین خواهد کرد که با کد کایت شناخته می شود.

به گزارش خبرخودرو، کایت که از استراتژی Horizonext تاتا پیروی می کند در جایگاهی پایین تر از هاچ بک بولت تازه عرضه شده قرار می گیرد و نسخه سدان کامپکتی نیز از آن عرضه خواهد شد.

تصاویر فاش شده از کایت ایده ای کلی از ابعاد این هاچ بک و شکل جدید آن ارائه می دهند. از دیگر تغییرات این خودرو می توان به سپر عقب جدید، در صندوق عقب بازطراحی شده و مجموعه جدیدی از چراغ های عقب اشاره کرد.

گزارشات حاکی از آن است که طراحی این خودرو تحت تاثیر خودروی کانسپت تاتا MegaPixel خواهد بود. قسمت جلوی این خودرو می تواند دارای جلوپنجره کندوی عسل و چراغ های جلوی قاب داری مشابه ویستای کنونی باشد.

داخل تاتا کایت، کابینی به روز شده با پانل تجهیزات مشکی خواهد بود در حالی که گفته می شود نسخه ممتاز این خودرو دارای صفحه نمایش لمسی dual-din خواهد بود.

گفته می شود که کایت از طیف جدیدی از موتورها شامل 1.2 لیتری بنزینی و 1.05 لیتری سه سیلندر دیزلی با قدرتی در حدود 64 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتون متر بهره خواهد برد.

این خودرو با شورلت بیت، فورد فیگو و هیوندای i10 رقابت می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"