کد خبر: ۲۹۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
واحد مرکزی خبر: مسلمانان نیویورک قصد دارند تعداد یکهزار و چهارصد و چهل و چهار شاخه گل رُز را به مناسبت سالگرد میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) در میدان تایمز این شهر به رهگذران هدیه دهند.

انجمن آموزشی جوانان طائف که به مسلمانان ترک تبار شرق آمریکا تعلق دارد، اعلام کرد در واکنش به سیاه نمایی برخی رسانه های غربی ضد اسلام و مسلمانان، اعضای این گروه فعال مذهبی روز چهارشنبه در پرتردد ترین نقطه گردشگری نیویورک، درباره پیامبر اکرم (ص) روشنگری خواهند کرد. طبق اطلاعیه این انجمن قرار است جوانان مسلمان شاخه های گل رُز را در میدان تایمز نیویورک، به مناسبت هزار و چهارصد و چهل و چهارمین سالگرد میلاد حضرت رسول (ص) توزیع کنند.

 اعضای این گروه مسلمان همچنین به همراه این شاخه گل ها، جزواتی حاوی مطالبی درباره اسلام راستین، نگرش مسلمانان واقعی و نیز حقیقت قرآن به گردشگران اهداء خواهند کرد. رئیس انجمن جوانان و آموزش طائف در این اطلاعیه هدف از این ابتکار را تاکید بر صلح دوستی و اتحاد مسلمانان دانست و اعلام کرد: ما می‌خواهیم که همه درباره اسلام و معنای واقعی ‌قرآن بیشتر بدانند.

آیهان ازمکیک با اشاره به وجود بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون مسلمان در جهان امروز نوشته است: ما می‌خواهیم همه مسلمانان و غیر مسلمانان بدانند که اسلام، دینِ صلح، دوستی و اتحاد است. این اطلاعیه افزوده است: ما می‌خواهیم با این کار به اطلاعات غلط برخی‌ رسانه ‌ها که هدف آنها تفرقه افکنی و افزایش نفرت بین مردم جهان است، پایان دهیم.

انجمن فرهنگی یادشده در پایان اطلاعیه خود آورده است که قصد دارد با همراهی مسلمانان مقیم دیگر ایالات آمریکا، برنامه های متنوعی را با هدف رساندن پیام صلح، دوستی و اتحاد مسلمانان، برگزار کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"