کد خبر: ۲۹۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
مهر: احد میکاییل زاده مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه سینماهای مردمی سی و سومین جشنواره فیلم فجر به سه گروه الف، ب و ج تقسیم بندی شده است، توضیح داد: گروه بندی اعلام شده براساس پراکندگی جغرافیایی سینماها در سطح شهر بوده و قیمت بلیت ها نیز براساس این گروه بندی نسبت به یکدیگر متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه تفاوت قیمت ها در فروش اینترنتی بلیت‌ها نیز وجود داشته است، توضیح داد: برای بلیت های گروه الف که شامل سینماهایی چون پردیس های آزادی، کوروش، زندگی، ملت و سینماهای جوان، فرهنگ و مانادانا، سری ۱۱ تایی فروش اینترنتی ۸۸ هزار تومان و قیمت فروش گیشه ۹ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

میکاییل زاده ادامه داد: سینماهای گروه ب شامل استقلال، شکوفه، سروش و فلسطین است که هر سری ۱۱ تایی اینترنتی ۶۶ هزار تومان فروش داشت و قیمت بلیت گیشه برای این گروه ۷ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: پردیس تماشا، راگا و کیان جزو سینماهای گروه ج هستند که قیمت سری ۱۱ تایی بلیت اینترنتی آن ۴۴ هزار تومان در نظر گرفته شده بود و قیمت بلیت گیشه ۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: در طول روزهای پیش فروش اینترنتی ۱۰ هزار بلیت به فروش رسید که در کنار آن سهمیه فروش بلیت در گیشه نیز در سینماهای جشنواره در نظر گرفته شده که به صورت روزانه در طول جشنواره به فروش می رسد.

میکاییل زاده در پایان گفت: هرچند قیمت بلیت هایی که به صورت تکی در گیشه فروخته می شود، اعلام شد اما اگر علاقه مندان به سینما تمایل دارند تا بلیت های گیشه را به صورت سری خریداری کنند، بی شک قیمت بلیت ها نسبت به تک فروشی کمتر می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"