کد خبر: ۲۹۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
ایسنا: سحرخیز، مسؤول ستاد عملیات عمره در مکه مکرمه درباره‌ی این حادثه توضیح داد: اتوبوس حامل عمره‌گزاران ایرانی که صبح امروز (سه‌شنبه) زائران را از مکه به فرودگاه جده انتقال می‌داد، دچار حادثه شد و دو نفر از زائران ایرانی در این حادثه دچار جراحت سطحی شدند که با حضور مسؤولان ستاد عملیات عمره در مکه و نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در محل حادثه، مجروحان به سرعت به بیمارستان نور در کمربندی مکه انتقال داده شدند.

او ادامه داد: دو زائر آسیب دیده لحظاتی پیش پس از انجام امور درمانی در بیمارستان، به فرودگاه جده انتقال داده شدند تا از پرواز خود جا نمانند.

وی گفت: غیر از دو زائر مجروح شده، باقی زائران در سلامت کامل بسر می‌برند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت، سحرخیز اظهار کرد: حادثه تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی حدود 8:30 صبح امروز به وقت عربستان رخ داد و این زائران که با کاروان دفتر خدمات زیارتی «طلایه هویزه شهریار» به سرزمین وحی اعزام شده بودند، با پرواز ساعت 16 (به وقت محلی) فرودگاه جده را به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) ترک خواهند کرد.

اتوبوس حامل زائران ایرانی که صبح امروز دچار حادثه شد، مربوط به شرکت «الماسه» بود.

این گروه از زائران روز 27 دی‌ماه وارد سرزمین وحی شده بودند و امروز بعد از اقامت 10 روزه در عربستان به ایران بازمی‌گردند.

سازمان حج و زیارت علت این سانحه را اعلام نکرده است.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"