کد خبر: ۲۹۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
روزنامه آرمان: می‌گویند پولدار که باشی هر غیرممکنی، ممکن می‌شود و کسی به شما نخواهد گفت بالای چشمتان ابروست. در ایران اما داستان شنیدنی‌تر است، اینجا پولدار که باشی هر بخشنامه و دستوری بایگانی می‌شود در هزارتوی سازمان‌ها.

در بخش‌هایی از گزارش آرمان می‌خوانید:‌ نمونه این ماجرا همین داستان استفاده برخی از تولیدکنندگان لبنیات از روغن پالم و اصرار بر این کار بعد از اخطار وزارت بهداشت است.

ماجرایی که پای دستگاه قضایی را هم به آن باز کرد تا در نهایت حکم به ممنوعیت روغن پالم در صنایع لبنی داده شود. حکم صادر شد اما اینکه آیا به درستی اجرا می‌شود هنوز مشخص نیست؛ چون اتفاقات پیرامون این موضوع شک و شبهه‌های بسیاری را به دنبال دارد.

 از اعلام نکردن اسامی شرکت‌های متخلف گرفته تا اصرار دادستانی برای اعلام عمومی این اسامی و بازهم شانه خالی کردن سازمان غذا و دارو از این مهم. شاید شما هم با ما هم عقیده باشید که این اتفاقات خودجوش نبوده و در پی این ماجراها شاید داستانی باشد. داستانی از جنس مراودات مالی و زدو بندهای مرسوم در اقتصاد.

باور کنید یا نه، می‌گویند در لیست متخلفین حوزه صنایع لبنی اسامی برندهای بزرگ دیده می‌شود؛ برندهایی که تیزرهای تبلیغاتی آنها صدای بینندگان تلویزیون را در آورده است. برای همین شاید بیراه نباشد که سازمان غذا و دارو یا همان وزارت بهداشت بخواهد مماشات کند با لبنیاتی‌های متخلف.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"