کد خبر: ۲۹۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
اتمام زمان کارت تردد آذر و دی ماه کامیون ها
به گزارش خبر خودرو ، مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت : نتابج بررسی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سال 94 در ماه جاری اعلام می شود.

اسامی واجدین شرایط آرم طرح ترافیک 94 به زودی اعلام می شود

به گزارش خبر خودرو ، مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت : نتابج بررسی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سال 94 در ماه  جاری اعلام می شود.

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : نتیجه واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک من جمله اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق سایت شهرداری تهران www.tehran.ir اعلام و متقاضیان می توانند از طریق کد رهگیری شان نتایج را دریافت کنند همچنین نتیجه در افت آرم  طرح ترافیک سمهیه بگیران و  دستگاهها و سازمان ها نیز از طریق ارسال نامه به انها اعلام می شود.

وی تصریح کرد : سهمیه رسانه ها اعم از خبرنگاران و روزنامه و سایت های خبری نیز به زودی به مدیران این مجموعه ها اعلام می شود .

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد : با اعلام اسامی اعلام و انتخاب روزهای مورد نیاز طرح توسط افراد و پرداخت هزینه اینترنتی آرم ها ، متقاضیان با پیرینت مدارک به دفاتر خدمات الکترونیکی مراجعه و مدارک برابر اصل نموده  و به جای برچسب آرم طرح ترافیک ، کارت شهروندی دریافت می کنند .

قنبرنژاد در ادامه به اتمام زمان کارت  تردد دو ماه گذشته کامیون داران در داخل شهر و محدود طرح خبر داد و گفت : مهلت کارت تردد آذر و دی ماه کامیون ها به اتمام رسیده است و در حال حاضر کامیون هایی که دارای کارت های تردد بهمن و اسفند هستند امکان تردد در داخل شهر را دارند.

وی تصریح کرد : بر همین اساس از پلیس راهور ناجا درخواست می شود تا کنترل لازم را داشته باشند تا کامیون هایی که وارد شهر می شود کارت های بهمن و اسفند ماه را داشته باشند.

وی افزود : کلیه کامیون هایی که دارای کارت بهمن و اسفند هستند بلا استثاء باید معاینه فنی شده باشند که با توجه به تصمیم اخیر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نسبت به درج شماره خودرها در این کارت ها قطعا این کار ساماندهی خوبی را در خصوص تردد این کامیون ها را شاهد خواهیم بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"