کد خبر: ۲۹۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو ، معاون عمرانی فرماندار قصر شیرین گفت : در ابتدای سال آینده اولین جایگاه سی ان جی در قصر شیرین افتتاح خواهدشد .

افتتاح اولین جایگاه سی ان جی قصر شیرین در سال آینده

به گزارش خبر خودرو ، معاون عمرانی فرماندار قصر شیرین گفت : در ابتدای سال آینده اولین جایگاه سی ان جی  در قصر شیرین افتتاح خواهدشد .

مراد تاتار در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، با بیان محرومیت شهرستان قصر شیرین از جایگاه سی ان جی  ، گفت : در حال حاضر شهرستان مرزی قصر شیرین با جمعیت  27هزار نفری ، تنها دارای 2 جایگاه  سوخت بنزین است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قصر شیرین  متولی اصلی ساخت جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در این شهرستان است گفت : پس از انجام عملیات گازرسانی که در سال گذشته انجام شد، متأسفانه شهرداری اقدام به احداث جایگاه سی ان جی در زمینی کرد که پس اجرای بخشی از طرح و صرف هزینه ، پی به نامناسب بودن خاک زمین محل احداث برد و اجرای این طرح متوقف شد .

معاون عمرانی فرماندار قصرشیرین در ادامه افزود : برای احداث مجدد این جایگاه در مکان دیگر ، مراحل اداری آن طی شده و بزودی شهرداری قصر شیرین شروع به ساخت این جایگاه خواهد کرد و در شش ماه سال آینده افتتاح خواهد شد .

تاتار در پایان از قطع سهمیه یارانه مربوط به سوخت تاکسی های این شهرطی یک سال اخیر خبر داد و گفت : با مسولان مربوطه مکاتبه هایی در این خصوص انجام دادیم واحتمالا در آینده این سهمیه ها به حساب رانندگان واریز خواهد شد .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"