کد خبر: ۲۹۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
گروه بین الملل: فولکس واگن با هدف کاهش هزینه هایش دست به اقدام مبتکرانه ای زده و ازتعداد قطعات به کار رفته در محصولاتش کاسته است.

راه کار جالب فولکس واگن برای کاهش هزینه ها

گروه بین الملل: فولکس واگن با هدف کاهش هزینه هایش دست به اقدام مبتکرانه ای زده و ازتعداد قطعات به کار رفته در محصولاتش کاسته است.

به گزارش خبر خودرو، طبق اعلام هانس دیتر پوئچ – مدیر ارشد مالی فولکس واگن – قطعات به کار رفته درمحصولات این شرکت مخصوصا برای خودروهای پرفروشی همچون هاچ بک های گلف و پولو کاهش یافته که این امر می تواند باعث کاهش قابل توجه هزینه ها شود.

این شرکت که توانسته با موفقیت به اهداف تعیین شده درسال 2014 دست پیدا کند، درنظر دارد تا سال 2018 به سطح قابل قبولی ازسوددهی و کاهش هزینه ها برسد که این امر از طریق توسعه فروش محصولات و دقت نظر در پایین نگه داشتن هزینه های جاریه محقق می شود.

پوئچ در باره مثال زد که به فرض اگر قطعات مورداستفاده درباتری و لامپ های نسل جدید گلف تا حدود 50% کاهش پیدا کند شاهد افت قابل توجه میزان هزینه ها خواهیم بود.

وی همچنین اعلام کرد شرکت در مسیر صحیح برای دستیابی به برنامه های آینده اش ظرف 3 سال پیش رو را دارد این برنامه ها شامل رشد 3 درصدی میزان درآمدها درمقایسه با سال 2013 و رشد 5/3 درصدی سود اجرایی و رشد 5/6 درصدی فروش می شود. بعلاوه برند فولکس واگن در صدد است تا سال 2017 دست کم رشدی 5 میلیارد یورویی در درآمدهای خود داشته باشد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"