کد خبر: ۲۹۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۳

پیش فروش محصولات ايران خودرو با

به گزارش خبر خودرو، در آستانه دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح ويژه پیش فروش عادي و طلايي بهمن ماه محصولات ايران خودرو، با ارايه نرخ سود مشارکت ویژه از امروز اول بهمن ماه آغاز شد.        

پیش فروش عادی و طلايی دو شيوه عرضه محصول از سوي گروه صنعتي ايران خودرو است که در آنها سود مشارکت بالاتر از نرخ سودهای متعارف در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان به خريد محصولات گروه صنعتي ايران خودرو می توانند با ثبت نام در یکی از اين روش‌ها، ضمن امکان دریافت خودرو با محاسبه سود مشارکت محصول مورد نظر را ارزان‌تر خریداری کنند. در این دو روش فروش سعی شده مهم‌ترين خواسته مشتریان از قبیل تنوع محصول، سهولت شرایط پرداخت و تنوع در موعد تحویل در نظر گرفته شود.

در پیش فروش عادی یک و دو ودیعه‌ای، کلیه محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو با تنوع رنگ بالا، تنوع در مبلغ ودیعه و موعد تحویل های ارديبهشت تا مرداد 94 عرضه خواهند شد که حداكثر سود مشاركت ويژه در اين طرح پيش فروش 25 درصد خواهد بود.

همچنین در پیش فروش طلايی با ارايه سود مشارکت ويژه، حداكثر 28 درصدي و تنوع در موعد تحویل و عدم نیاز به سرمایه زیاد، به عرضه گروهی محصولات اقدام شده است. ثبت نام در اين روش، فرصت مناسبي براي استفاده از سبد متنوع محصولات در يك مقطع زماني 11 تا 24 ماهه است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز و یا سايت فروش اينترنتي محصولات گروه صنعتي ايران خودرو به نشاني www.ikco.ir یا ikco.iranecar.ir از روز چهارشنبه اول بهمن ماه سال جاري نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر و ثبت نام اقدام كنند.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"