کد خبر: ۲۸۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۳
خبرگزاری ایرنا: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر رییس جمهوری در چهارشنبه هفته جاری به این استان و آثار و برکات آن ، گفت: مردم بی صبرانه منتظر استقبال از دکتر روحانی هستند.

' وجه الله خدمتگزار ' در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد سفر دولت تدبیر و امید به استان افزود: شنبه هفته جاری جلسات بسیار خوبی با حضور رییس جمهوری ، معاون اول ایشان و تنی چند از وزراء و مسئولین بلندپایه کشوری برای انجام هماهنگی های نهایی در تهران برگزار شد و دکتر روحانی نیز دستورهای بسیار خوبی صادر کردند.

وی گفت: قطعا تصمیمات و دستورهای رییس جمهوری موجب خشنودی مردم استان خواهد شد که این اخبار خوش را ایشان روز چهارشنبه در جمع مردم استان بیان خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هماهنگی های نهایی با مسوولان کشوری برای سفر هیات دولت به استان به انجام رسیده افزود: خراسان جنوبی و مردم استان بی صبرانه آماده استقبال از رییس جمهوری هستند.

وی به سفر وزراء و معاونین رییس جمهوری به شهرستان های استان اشاره کرد و ادامه داد: قطعا این سفر دارای آثار و برکات بسیار خوب و مناسبی برای استان در ابعاد مختلف بوده و موجب تزریق روحیه نشاط و امید در استان خواهد شد.

وی افزود: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این زمینه از سوی مدیران ذی ربط اجرا شده و امیدواریم تا زمان سفر نیز بتوانیم سایر اقدامات مورد نظر را به انجام برسانیم.

کاروان تدبیر و امید، چهارشنبه سوم دی ماه در یازدهمین سفر استانی دولت به خراسان جنوبی سفر می کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"