کد خبر: ۲۸۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۳
مهر: حسین کلانی درباره آخرین شرایط باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: اتفاق جدید باشگاه این است که روز گذشته قرار بود جلسه هیات مدیره تشکیل شود ولی اکثر اعضا مسافرت بودند. من به همراه علی اکبر طاهری و خادم جلسه‌ای را برگزار کردیم و قرار شد امروز هم با حضور بقیه اعضا، جلسه رسمی برگزار شود چون در غیاب پنج نفر از اعضای هیات مدیره، جلسه رسمیت ندارد.

وی تاکید کرد: البته آقای سیاسی (مدیرعامل زندانی پرسپولیس) هم پیغام داده هر کاری که لازم است برای رضایت و شادی مردم و هواداران پرسپولیس انجام دهیم. ایشان از طریق یکی از بستگان خود این پیغام را برای ما فرستاده و تاکید کرده همه جوره در خدمت پرسپولیس است و هر کاری از دستش بر بیاید انجام می‌دهد! به هر حال ما خیال‌مان از این بابت راحت شد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال انتخاب محمد حسین نژاد فلاح به عنوان مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: نژاد فلاح که خودش گرفتار است و از نظر قانونی هم نمی‌تواند مدیرعامل باشد چون پرسپولیس وابسته به یکی از ارگان‌های دولتی است و با این حساب وی دو شغله محسوب خواهد شد. ضمن اینکه اصلا صحبتی برای مدیرعاملی ایشان صورت نگرفته بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"